Seksverhaal: Nieuw meisje in de klas (Deel 7!)

15 mei

Het verhaal is bijgevoegd met deel 7!!

Hoi lezers,

Vandaag heb ik de eer om als eerste een verhaal te schrijven!
Het verhaal is waargebeurd.
Mijn naam is Ashley en ben 16 jaartjes.

Het was maandag morgen, de mei vakantie was net afgelopen. Ik was blij dat de school weer begon. Nietzozeer dat ik van huiswerk hou maar ik ben erg ingesteld op de klas, ik houd van mijn vrienden en vriendinnen.

Toen ik het klas lokaal binnenkwam zaten er al wat meisjes en jongens. De bel was nog niet gegaan. Ik zocht een plekje achterin en keek naar buiten waar de hele school nog was. Opeens kwam er een meisje binnen die mijn aandacht trok. Ik had haar nog nooit gezien. Ik zag een aantal jongens gluren haha, ik weet nog dat er 2 met grote ogen naar haar kontje keken.
Mijn ogen gleden over haar lichaam. Ik zag een mooi meisje met een strak tiener kontje en een stralend mooi gezicht. Ze had een straks bloesje aan en haar borstjes waren rond en staken recht vooruit. Ik vond haar prachtig!
Ze keek de klas rond en haar ogen kruiste de mijne. Ze liep naar me toe en vroeg: “mag ik naast je komen zitten?” Ja natuurlijk zei ik en trok de stoel uitnodigend uit de tafel. “Zit hier niemand dan vroeg ze licht nerveus” neuh we zitten elke dag anders dus… Zei ik laconiek.

We raakten aan de praat en ik begon haar steeds aardiger te vinden. Ook meerdere meisjes keken verbaast op toen ze het nieuwe meisje zagen. Ze heette Celiene.
Ondertussen was de docent binnen gekomen en begon de les.
De lessen erna zat Celiene elke keer naast mij. We waren op weg om leuke vriendinnen te worden.
In de pauzes in de meisjeshoek lag ze ook goed. Iedereen mocht haar graag. Het viel me op dat veel jongens verlangensvol naar mij en Celiene keken. Blijkbaar zagen we er goed uit^^

Toen hadden we gym, we liepen naar de meisjeskleedkamer. Een aantal meisjes waren er al, ik merkte dat Celiene zenuwachtig was. Ze moest zich natuurlijk omkleden in een nieuwe klas. Ik zei tegen haar: wees maar niet bang, ze kijken alleen maar naar je, meer niet en sloeg een vriendschappelijke arm om haar middel. Celiene klaarde na die woorden al snel op.
Ik zocht een plekje in een hoekje uit. Een aantal meisjes stonden al in hun ondergoed. Ik liet Celiene achter mij omkleden zodat weinig mensen haar konden zien. Ik volgde Celiene constant, ik was benieuwd hoe ze eruit zag. We praten ondertussen en nam haar goed op toen ze haar hempje en broek uitdeed. Dammn wat was ze strak gebouwd! 2 ronde borstjes ik schat cub B, staken recht vooruit. Ze waren niet groot maar gigantisch mooi vooruit. Ik merkte dat andere meisjes haar ook even opnamen. Mijn ogen daalden af naar haar kruising. Het zag er strak uit. Ze had mooie strakke benen en haar heuveltje was duidelijk strak te zien. Opeens merkte Celiene dat ik haar opnam. Is er iets? Vroeg ze. Eh nee, nee niks zei ik verward. Celiene lachte, grapjas. Zei ze.

De dagen verliep spoedig, jammer eigenlijk want ik genoot van Celiene. Ze was mijn beste vriendin geworden. We trokken samen overal mee op en besproken allles met elkaar.

Op een dag waren we in de les Nederlands met mevrouw Wester. Ze stond bekend als de strengste van de school. Ze was erg op haar regels gesteld en gaf bijna nooit uitzonderingen.
Dat was even niet gunstig voor Celiene want er gebeurde die les:
Ik merkte dat Celiene onrustig naast me op haar stoel schuifde. Ze moest plassen. Ze stak haar vinger op en vroeg of ze naar de wc mocht. Mevrouw Wester weigerde. In mijn les gaan we niet naar toilets! Nederig accepteerde Celiene dat. Ze durfde waarschijnlijk niet te protesteren.
Benauwd keek Celiene me aan. Wat moet ik nou, de les duurt nog 20 minuten! Ik zei, kan je het niet nog even ophouden? Bijna niet zei ze benauwd. 5 minuten later werd de drang nog groter want ze stak weer haar vinger op. mevrouwd Wester ik moet echt nodig! Nee Celiene, ik mijn les gaan we niet naar wc’s! Je houd het maar even op, de les is zo voorbij. Ik keek medelijdend Celiene aan. Ze had het moeilijk, dat was duidelijk te zien. Maar tegelijker tijd wond het me vreemdgenoeg op om haar zo te zien. Ze had haar handen dichtknijpend op haar kruis gezet. Ik hou het niet meer! Fluisterde ze angstig. Even daarna liet ze een beetje lopen om de druk te verlagen. Ik zag een natte plek tussen haar benen. Wat nu, je kan zo niet door school lopen zei ik. Celiene keek me angstig aan, ik woon helemaal aan de andere kant van de stad! Ik kan ook geen broek halen. Ik vond dat ik haar moest helpen. Ik fluisterde dat we straks in de pauze naar de winkel zouden gaan en daar een ander broekje kopen.

Toen de les eindelijk was afgelopen zorgden we dat we als laatst uit de klas waren. Ik trok haar mee naar een nooduitgang onder het trappenhuis, we renden naar buiten want we hadden niet veel tijd. Wacht zei Celiene. Ik moet nog naar de wc. Dat kan niet meer. De nooddeur is alleen van binnenaf te openen. Ze durfde ook niet via de hoofdingang de school binnengaan. Iedereen zou haar natte broekje dan zien. Toen kreeg ik een idee, aan het eind van dit pad was een stukje bos. Je kan ook wild gaan zei ik lachend. Dat moet dan maar zuchtte Celiene. Wil je wel meegaan asjeblieft? Vroeg Celiene. Verwonderend keek ik haar aan. Ik uh.. ben bang in bossen weetje zei ze schamend. Geeftniet, ik ben je vriendin, waarom zou ik niet met je meegaan? Dankbaar keek ze me aan.
We liepen naar het stukje bos en toen we het bos inliepen pakte Celiene mijn hand vast. Ze was bang, had ze ooit eens iets meegemaakt in een bos? Toen we verder het bos in gingen knoopte ze haar broek los. Haar onderbroekje was doorweekt van urine. Even zag ik haar poesje afgetekend in het natte stof. Ze draaide zich van mij af en ik liep een eindje weg om haar pricacy te gunnen. Ik voelde me lichtelijk opgewonden. Celiene stond waarschijnlijk op haar blootje te plassen. Even keek ik om, Celiene zat neergehurkt in het gras. Ik zag jammergenoeg alleen haar kontje. Maar damm wat was die strak gebouwd! Snel keek ik weer voor me uit. Ik wilde Celiene haar privacy gunnen. Toen Celiene klaar was had ze haar broek aangedaan. In haar hand had ze haar kletsnatte onderbroekje. Ik heb niks nu onder mijn broek zitten zei ze lachend. Haha dat zal apart voelen denk ik. Ze gooide het onderbroekje weg, ik durf dat niet in de wasmand thuis te doen hoor, mijn moeder zal wel denken! Wacht, ik was het wel voor je uit bood ik haar aan. Mijn ma en pa werken tot vanavond dus ze komen er niet achter. Wil je dat ?? Vroeg ze verrast. Tuurlijk ik ben er altijd voor je! Met wat dan ook. Ik pakte het doordrengte onderbroekje op en kneep het uit. Er kwam wat urine uit en legde het met een zakje in mijn tas.
Kom we moeten nu echt naar de winkel zei ik, we hebben nog een kwartier. Snel renden we naar een kleding winkel. Celiene paste een mooie broek die stond haar als gegoten. Haar strakke figuur werd duidelijk versterkt. Ik betrapte me erop dat ik veel naar haar lichaam keek. Trots poseerde ze met haar nieuwe broek. Heb je er al een onderbroekje onder zitten vroeg ik? Haha nee lachtte ze. Het zit eigenlijk wel lekker zo! Echtt? Ja kijk maar! Wat ze toen deed had ik niet verwacht, ze deed een knoopje van haar broek los en een paar schaamhaartjes kwamen tevoorschijn. Overtuigd vroeg ze laconiek. Haha we lagen samen dubbel van het lachen. De vrouw achter de kassa keek ons met gefrontste wenkbrouwen aan :p

Snel rekenden we af. En renden weer terug naar school.
De dag verloop verder rustig.
En toen de bel eindelijk ging, reden we samen naar huis, toen we bij Celine haar huis kwamen, vroeg ze of ik nog met haar meeging. Ik zei dat ik nog veel moest doen en daarom naar huis wilde. Even leek Celiene teleurgesteld.
Morgen neem ik je onderbroekje mee, zal ik je broek ook uitwassen? Er zit een grote natte plek op. als je dat zou willen vroeg ze. Ja hoor, tot morgen!
Het viel me op dat Celiene in een best groot huis woonde.

Toen ik thuis kwam plofte ik in de bank. Ik dacht na over alles wat er gebeurd was, wat Celiene overkomen was en de spannende omkleedparty in het bos.
Opeens kreeg ik een idee, ik was al heel de dag opgewonden door het voorval. Ik pakte het onderbroekje van Celiene uit mijn tas en rook eraan. Het rook naar plas natuurlijk maar iets in me gaf het opgewonden gevoel dat Celiene dit gedragen had. Ik wilde het dragen. Voelen hoe het voelt hoe het is om een gebruikt onderbroekje te dragen. Ik kleede me uit en zat bijna naakt in de bank. Ik trok het onderbroekje van Celiene aan. Het plakte, en voelde het doorweekte onderbroekje aan mijn kruis plakken. Ik voelde me opgewonden en liep een rondje door de kamer. Eigenlijk moest Celiene dit zien…
Maar aan de andere kant, het was best raar wat ze deed. Snel trok ze het weer uit en deed het in de wasmachine. Haar kruis was geplakt van Celienes urine.

Ik waste me nog even en deed wat huiswerk. Ik snapte er niet veel van en besloot het Celiene te vragen maar opeens realiseerde ik me dat ik haar nummer helemaal niet had. Nou dan ga ik maar naar haar toe, ze woont toch maar een paartal straten verderop bedacht ik bij mezelf.
Ik nam haar inmiddels klaargewastte kleren mee en sprong op de fiets richting huize Celiene.

Met 3 minuten was ik er en liep naar de voordeur. Ik drukte op de bel en even later opende een vrouw de voordeur, ik vermoedde haar moeder. Is Celiene thuis? Vroeg ik. Eh ja, kom maar mee. De vrouw strompelde een beetje met haar linkerbeen en wees me de trap aan. Wel stilletjes doen hoor, mijn jongste zoontje slaapt net. Ik beloofde het en ging voorzichtig de trap op. toen ik boven kwam, doorzocht ik de kamertjes. Ik liep op mijn tenen. Onderweg trof ik het slapende jongetje aan. Nee hier was Celiene niet. Ik zag dat er nog een trap naar de zolder leide en liep die op. ik wilde eigenlijk Celiene verassen met mijn komst. Boven op de zolder was een deur die op een kier stond. Even stond ik stil, ik hoorde lichte kraakjes van een bed en een paar zuchtjes. Hoorde ik het goed? Ik liep verder naar de deur die op een kiertje stond. Voorzichtig zonder een geluidje te maken keek ik door de kier. Wat ik daar zag deed mijn hart 3x overslaan. Celiene lag op haar bhtje op bed met een kussen tussen haar benen geklempt en beweegde wild haar kussen. Ik trok mijn hoofd even terug. Ik kneep mijzelf om bewijs te krijgen dat het realiteit was wat ik zag. Het klopte
, hier voor mijn ogen lag Celiene te mastruberen op haar kamer. Ik voelde mijn hart in mijn hoofd bonzen en ik voelde dat ik nat werdt tussen mijn benen. Hetgene wat ik voor me zag was meer dan opwindend. Ik zag dat Celiene haar ogen gesloten had. Ze mastrubeerde niet naakt, met haar onderkleren nog aan ging ze steeds sneller rijden met haar kussen.

Ik verwachtte dat ze snel klaar zou komen. Dat gebeurde ook, ik hoorde haar zuchten overgaan op kreuntjes en haar lichaam maakten ongetroleerde bewegingen. Ik zag dat ze snakte naar adem. Het was adembenemend om zit gezien te hebben. Ik zag haar orgasme wegvloeien en ik keek geschrokken op. Ik moet wegwezen hier! Celiene mag niet weten dat ik naar mastrubatie aan het kijken was. Absoluut NIET! Ik ging snel maar stil naar beneden en kwam beneden haar moeder tegen. Is het gelukt? vroeg ze. Ja hoor probeerde ik zo gewoon mogelijk te zeggen. Goeie avond verder en sloot snel de deur. Ik wierp mijn lichaam op de fiets en trapte zo hard als ik kon naar huis.

Eenmaal thuis aangekomen waren mijn ouders al thuis. Ik zei dat ik me niet lekker voelde en liep meteen door naar mijn kamer. Waarschijnlijk hebben mijn ouders elkaar even raar zitten aankijken.
Ik liet me zakken op bed en dacht na. Steeds weer zag ik Celiene voor me die wild haar kruis stimuleerde. Ik was zo gigantisch opgewonden geworden en besloot me te gaan vingeren.
Al snel kwam ik schokkend klaar en dacht na. Het liefste wilde ik Celiene confronteren met het verhaal dat ik haar bezig zag.
Toen kreeg ik een plannetje… Ik zou haar confronteren met de vraag of ze zich wel eens vingerde.
Ik hoopte dat dan een spannend gesprek zou komen, ik was benieuw hoe open Celiene was tegen mij, haar beste vriendin.

De volgende dag was een stralende dag. Toen ik het weer las stond er 32 graden op. Heerlijk! ik onbeet even met mijn ouders en ging daarna op weg naar school. Ik had een strak hempje aangedaan en een klein zomerbroekje. Ik zou de jongens even heet maken op de zomerse dag :p Ik vind het eerlijk als ik wordt aangestaard door groepen jongens. Achja, een beetje opgeilen kan nooit kwaad toch? xD

Toen ik naar mijn klas groepje liep kreeg ik meteen complimentjes over mijn outfit. Veel meisjes hadden hetzelfde gedaan. De lange mouwen uit, hempje aan. Maar lang kan het meestal niet want ons mooie kikkerlandje is onbetrouwbaar met het weer.
Ik zag dat Celiene aan kwam fietsen, ze had zich oogverblindend omgekleed. Ze had een kort jurkje aangedaan en een strak hempje. Haar ronde borstjes staken als piramides naar voren. God had sommige mensen enorm mooi gemaakt. Celiene is een echt meisje met prachtige vrouwelijke vormen. Het viel me op dat ze nog geen jongens om zich heen had. Achja ze zit ook niet zoveel met jongens bezig volgens mij.

Hoi zei ze met haar liefste meisjesstem en gaf me een omhelzing. Verbaast keek ik haar aan. Jaa, het is vandaag BBF dag! En je bent mijn beste BBF! Ze haalde een doosje bonbons tevoorschijn. Wat ben je ook een lievurt riep ik uit. Haha egtniet. Lachend liepen we de school in.

Onder de les nam ik Celiene goed op. je zou niet denken dat ze hier keurig netjes leert, en dat ze thuis wild op haar bed ligt. Niet dat het raar is dat ze mastrubeert, dat doet iedereen, maar de combinatie van een net meisje naar wild is apart ;p

Het was eindelijk pauze en we liepen het lokaal uit. In de gang gaf Celiene me een por, kom mee zei ze. Ik volgde haar, ze liep naar de achterxijde van het gebouw naar een grasveld. Ze leidde me zittend en ging zelf tegenover mij zitten. Ga heerlijk liggen en geniet van de mooie zon zei ze spiritueel. Haha wat doe jij serieus lachtte ik. Mja, maar niet altijd hoor en ging liggen in het gras. toen ging mijn blik over haar lichaam, wat ik toen zag was prachtig!Ze ging liggen en haar korte jurkje ging mee waardoor inkijk op haar kruising zichtbaar werdt. Ik zat nog altijd in een zittende houding en de inkijk was ernorm. Celiene keek niet om of op, ze had haar ogen gesloten. Wat ik toen zag was nog vreemder. Ze deed haar benen een stukje open waardoor haar hele onderbroekje zichtbaar lag. Deed ze dit nou expres of.. was het toeval? Ik keek goed en zag dat ze een duur merk aanhad. Zo’n kanten onderbroekje met dat doorzichtige gaas aan de voorkant. Ik zag een beetje schaamhaar naast de rand. Opeens deed ze haar benen op elkaar. Het doorschijnsel in dat gaas kon ik net niet zien. Snel ging ik bij haar liggen. Weetje.. Zei Celiene opeens, ik ben vandaag en morgen hele dag alleen thuis. En ik ben snachts ook helemaal alleen. Mn ouders zijn naar een hotel ofzo voor zaken. Ik keek haar aan. Wil je dat ik bij je blijf? Als je dat wilt, en neem je zwemkleren mee! He? Wil je zwemmen? Ja, we hebben een zwembad in de tuin en een saunaschuurtje zei ze met een posé-lachje. Haha wat een druifje ben je soms ook Celiene. Natuurlijk wil ik dat! Dan gaan we op mn ouders hun bed, die is mega! Vervolgde ze. Ik krijg er steeds meer zin in! En je bent helemaal alleen! Kom je om 4 uur bij me? Je kan achterom via de tuin erin maar kom, de laatste lesje begint en is het weekenddd! Ze was zo uitbundig en vrolijk. Ze was een echt meisje bedacht ik me. Ik hield van haar, ik kon altijd bij haar terecht. Met alles. Ons laatste uurte begon maar niemand was er erg bij. Iedereen keek uit naar een mooie weekendsdag.

Toen eindelijk de bel ging, haasten we de klas uit. Iedereen was uitgelaten maar wij ook. 2 volle dagen met Celiene. Mijn dag kon ik niet meer stuk! We haasten ons naar huis. Ik kom zo, om 4 uur zei ik kga even mn spullen enzo halen oke? Oke tot zo, ik maak het zwembad enzo alvast klaar riep ze vrolijk. Ik fietste snel naar huis en legde mijn ouders uit dat hun Ahsley 2 daagjes gaat logeren. Gelukkig mocht het en ik rende naar boven en graaide al mijn spulletjes bij elkaar. Ik zag mijn badtasje liggen. Er zat een viberatortje in. Na veel overwegingen besloot ik het toch mee te nemen. Misschien kon ik het gebruiken als Celiene even weg was.

Na pap en mam gedag te hebben gezegd, sprong ik op de fiets. Mn horloge stond op 15:10 kwas veel te vroeg. Maarja dat zal niet uitmaken denk ik.

Toen ik aankwam bij huizes Celiene liep ik de tuin in. Allemachtig wat een paradijs! Een groot zwembad met borrels met watervalletjes, een vijver en een saunaschuurtje was te zien. Veder was alles afgesloten van de buren. Veel prive dus.
Ik zag Celiene nergens. Ook in de sauna was ze niet te vinden. Ik zag dat de tuindeuren open stonden. Dan maar binnen verder zoeken. Ik liep naar binnen maar beneden was ook niks te vinden. Ik liep naar boven en stond even stil. Wat hoorde ik nou?! Een hoop gezucht kwam van boven af. Dit meen je toch zeker niet. Was Celiene weer bezig met haarzelf? Snel liep ik de trap op naar de zolder. Haar deur was gesloten, aan haar zuchten was te horen dat ze op haar hoogtepunt was gekomen. In mijn hoofd kwam een duivels plannetje. Ik zou even wachten tot ze klaar was en dan haar kamer binnenvallen. Het was risicovol, want ik wist niet hoe ze zou reageren.
Ik zette me klaar voor de actie. Ze was opgestaan van haar bed en liet het nog even wachten. Toen opende ik de deur. Een luide gil klonk en ik zag haar wegspringen in haar bed. IK stond versteld. Daar stond Celiene compleet naakt in haar kamer met haar hoofd in een kussen gedrukt.

Celiene, ik ben het. Ashley. Met een ruk kwam ze overeind. Ashley, ik.. Gelukkig dat jij t bent! Ik schrok me kapot! Medeleidend keek ik haar aan. Je bent uitgekleed vroeg ik? (ik deed net alsof k van niks wist) uh ja, zei ze beschaamd en bedekte met haar handen haar meisjesvormen. Het spijt me dat ik zo vroeg was, ik zou om 4 uur komen. Ik dacht niet dat je je aan het omkleden was.. Maar verberg je maar niet hoor, het maakt niet uit. Langzaam liet Celiene haar handen los…

Even stonden we elkaar aan te kijken. Ik zag Celiene haar handen loskomen bij haar kruis vandaan. Ik zag dat haar lipjes vochtig waren. Haar kruis was mooi behaard. Het zag er geweldig mooi uit. Celiene zag dat ik naar haar plassertje keek. Kijk niet zo zei ze halfhuilend.
Ik zag dat ze het meende. Ze was enorm geschrokken. Maar wat wil je, je ligt met jezelf te spelen en net nadat je klaargekomen bent, springt je vriendin je kamer binnen.

Ze ging zitten op haar bed en verborg haar tepeltjes. Ik ging naast me zitten en deed een arm om maar heen. Je bent erg geschrokken, dat snap ik. Ik had het niet moeten doen Celien.. Ik schaam me zo zei Celiene. Waarvoor, voor dit? En ik wees naar haar kruis. Ze knikte van ja. Maar lievert, ik ben het. Je beste vriendin! Kom ik ga je eerst even aankleden. Ik pakte haar bij haar hand en wees naar haar schaamlipjes. Hoe komen die nat? Vroeg ik lachend. Ik vroeg expres, heb je in je broekje geplast? Nee zei ze. Wat dan? Jeweetwel, dat ene zei ze met een kleur. Ohh, stoutert, daarom schaamde je net zo. Ik trok Celiene op en zei, dan moet je je eerst maar eens schoon spoelen, want je zaad zit tussen je haartjes. Celiene lachtte zenuwachtig. Ik moet me ook nog omkleden. Zei ik om aan de stilte te ontsnappen. We gaan zwemmen toch in de tuin? Celiene knikte.
Ashley, ik hou van je zei Celiene opeens. Verbaast keek ik haar aan. Je bent zo goed voor me! Ach meisje, ik ben er voor je, altijd dat weet je toch. Celiene ging gerustgesteld naar de badkamer. Ik bleef even op haar kamer en begon me uit te kleden tot op mijn ondergoed. Ik rook duidelijk dat Celiene bezig was geweest. Even ging ik op haar bed liggen. Hier zag ik haar gisteren kronkelen met haar kussen tussen haar benen. Ik had niet verwacht dat Celiene het zo vaak deed. Ikzelf doe het 1 a 2x per week. Opeens voelde ik iets hards onder haar kussen. Toen ik het kussen optilde zag ik een kleine viberator liggen. Mijn buik begon helemaal te kriebelen. Het ding plakte van het meisjesvocht van Celiene. Ik bewonderde het ding nauwkeurig todat Celiene opeens binnen kwam. Ze lachtte en zei, je hebt mn speeltje ook al ontdekt. Ik hou geen pivacy meer over!
Celiene.. Vroeg ik licht nerveus, mag ik deze van je uitproberen? Tuurlijk mag dat maar op één voorwaarde; ik mag Je helpen. ik weet de goeie plekjes zei ze met haar mooiste meisjesstem. Deal! Riep ik meteen. Het idee dat Celiene naar haar zou kijken terwijl ze mastrubeerde, wond me al op! Het is niet eerlijk riep Celiene opeens! Wat niet? Ik zit hier al hele tijd op mijn blootje en jij nog steeds met onderkleding. Ik wil jou lichaam zien en ze greep naar mijn bh-bandje. Haha neee riep ik uit. Maar in mijn binnenste wilde ik dat ze mijn kleding van me afscheurde en me volledig aflikte. Toen mijn borstjes bloot kwamen te liggen staken ze stijf naar voren. Oeh zei ze met een zucht en masseerde even mijn tepeltjes. Ze duwde me op mijn rug en zei geilig, en nu je poesje Ahsley! Ze stroopte mijn onderbroekje af en zag Celiene heftig schrikken. Ze stond even versteld. Oh mijn God Ahsley, wat ben jij ontiegelijk mooi zei ze diep onder de indruk. Ik wist dat ik een heel mooi poesje had. Ik zal het proberen te omschrijven. Mijn buitenste schaamlippen waren mooi bol met daarin mijn kleine schaamlipjes. Die schaamlipjes waren zo gebouwd dat mijn roze plassertje heel mooi tevoorschijn kwam. Verder was ik aardig behaard. Rondom mijn poesje had ik aardig veel haar zodat mijn heuveltje heel mooi naar voren kwam. Diep onder de indruk zag ik haar. Celiene, vroeg ik om haar uit haar hypnose te halen. Wil jij mijn kruis een beetje bijscheren. Boven zit een beetje teveel en eronder. Euh ja, kom mee naar de badkamer zei ze. Ik veegde even over de borstjes van Celiene. Ze stonden kaarsrecht vooruit. Niet zo opgewonden worden hé zei ik spottend.
In de grote badkamer was ook een soort tafel waar je op kon liggen. Ze zei dat ik daarop moest zitten. Ze begon de overbodige haartjes weg te knippen. Ook bij mijn anus zat een beetje haar dus opende ik mijn kontje. Het voelde Celiene de scheergel in mijn aarsje drukken. Opeens schoot haar vinger iets te ver door. Haar vinger drukte ik het nauwe gaatje. Ik verkrampte en hoorde Celiene meteen zeggen van, sorry sorry Ashley! Geeftniet zei ik rustig. Toen ze klaar was met scheren deed ze nogmaals mijn benen open. Wat ze toen deed had ik niet verwacht. Ze pakte mijn schaamlipjes en opende die. Mijn roze plassertje kwam helemaal bloot te liggen. Ze bestudeerde het uitgebreid en zei toen. Kom we gaan zwemmen. Anders is de hele middag voorbij. Ik zag aan haar dat ze was verward. ze bekeek mijn poesje, ze zat er zelfs even mee met haar vingers en opeens zegt ze “kom we gaan zwemmen”. achja, ik liet het maar verder zo. Ik moet mijn bikini nog even aandoen. We deden onze zwemkleding aan en liepen naar de grote tuin waar een prachtig mooi zwembad lag met blauw water. De palmbomen eromheen maakten een tropische indruk. We gingen eerst zonnen om op tempratuur te komen. Ik wilde topless zonnen, Celiene deed hetzelfde. Celiene, zei ik. Ja vroeg het meisje. Weetje hoe mooie borstjes jij hebt. Kijk hoe stijf en mooie rond! Ik gaf een kusje op haar tepeltjes. Celiene genoot van het compliment. Ik liet haar verder begaan want ik kon mijn ogen niet van haar afhouden. Na een tijdje te hebben gezont besloten we het water in te gaan. Maar net toen ik het water in kwam voelde ik dat ik moest plassen. Nee hé ben ik net het water in moet ik plassen zei ik geirriteerd. Doe het gewoon in het water joh. Zei Celiene. Dat doe ik ook altijd. Echt vroeg ik? Ja echt. Doe maar, het geeft niet zei ze liefkozend. Ze zwom naar me toe en hield haar been tegen mijn kruis. Toe maar, ik wil voelen dat je t doet zei ze met een geile stem. Ze streelde me over mijn wangen. Ik wist niet waar ik kijken moest, ik voelde me zwaar geintimideerd maar het wond me enorm op. Toen liet ik mijn plas lopen. Goedzo zei ze en schuurde met haar been langs mijn poesje. We keken elkaar aan. Ik… Ik voel me echt gelukkig bij jou stamelde ik. Celiene omhelsde me. Ik ook bij jou Ashley.
Die middag genoten we enorm van het mooie weer. En ook de spanning tussen ons. Op sommige momenten zag ik Celiene echt opgewonden. Ik genoot van haar. Haar lichaam en hoe ze deed.

Langzaam werdt het namiddag. De zon werd minder fel en we besloten om te gaan eten. Ga jij eerst douchen vroeg Celiene. Ik vond het best en ondertussen maakte Celiene iets eten klaar.
Maar douchen als een meisje als ik betekende meer dan alleen douchen. Toen ik klaar was was ik nog bezig met mijn make up. Celiene ging de douche in. Ze stapte met met haar bikini in de douche. Dat vond ik heel jammer want ik wilde haar zo graag naakt zien. De douchekabine was ondoorzichtig. Ik besloot maar naar beneden te gaan. Ik liep naar de kamer van Celiene en zag haar mobiel liggen. Ik wist haar code die ik toevallig zag op school. Toen ik bij haar videos keek schrok ik enorm. De meeste videos waren allemaal porno! En geen normale porno maar lesbische! Verward legde ik het ding weg. Celiene was geinteresseerd in lesbisch. Ik liep naar beneden en probeerde hetgeen wat ik gezien had te verwerken. Hooi! Vrolijk kwam Celiene naar beneden. Ik probeerde vrolijk te zijn en niet meer er aan te denken maar toch sloop het door mijn hoofd. Celiene had een strakke spijkerbroek aangedaan met daarboven een shortje. Ze had haarborstjes verhuld in een doorschijnend stof. Ik had het vermoeden dat ze expres had aan gedaan. We gingen eten en besloten om vanavond een film te kijken.

Ik verlangde naar vanavond. Ik wilde de viberator proberen. Ik voelde me nat worden bij het idee dat Celiene mij instructies zou geven hoe het moest. Misschien zou ze me wel klaarmaken met haar vingers. Ik fantaseerde het laatste uurtje alles bij elkaar. Celiene lag vredig met haar kontje tegen me aan. Ik werd steeds natter. Ik hoopte dat mijn onderbroekje niet zo nat zou zijn. Celiene zou wel denken…

Toen de klok 12 slagen gaf, besloten we om te gaan slapen. Celiene kleedde zich uit en ik hield haar nauwlettend in de gaten. Toen we allebei in bed lagen vroeg Celiene; ga je nog spelen zei ze hoopvol. Jaa zei ik met een zucht. Eindelijk was het zover! Celiene pakte de viberator en zei, ga eerst met jezelf spelen. Met je vingers. Ik gooide de dekens van me af en deed mijn onderbroekje omlaag…
Ik kroop op de dekens en legde me op mijn rug. Celiene keek geinteresseerd toe, toe maar zei ze. Eerst begon ik wat onwennig, maar langzamerhand werdt het steeds beter. Mijn zachte gladde poesje werdt steeds vochtiger.
Celiene wees me een plekje aan waar het heel lekker voelde. Ik had mijn ogen gesloten om diep te genieten maar ik voelde de ogen van Celiene in me prikken, ik hoorde haar gaan liggen deed mn ogen open om te kijken wat ze deed…

Celiene had haar benen geopend liggen en veegde met haar hand over haar onderbroekje. Haar ogen waren gesloten. Genieten keek ik naar haar terwijl ik mezelf vingerde met 1 vinger. Ik hoorde Celiene zachtjes kreunen. Ik sloot mijn ogen weer en voelde de heerlijke spanning en de prikkels tussen mn benen.

Na een tijdje hoorde ik de ademhaling van Celiene steeds harder gaan. Ze zou ongetwijfeld zo klaar gaan komen. Gespannen keek ik toe. Celiene had haar onderbroekje opzij geschoven en vingerde zichzelf in een hoog tempo. Ohh God, hoorde ik haar hijgen. Steeds harder ging en toen was het opeens stil, maar het moment daarop kreunde ze het uit, haar lichaam maakte ongecontroleerde bewegingen. Diep onder de indruk keek ik naar Celiene, uit haar poesje liep haar zaad. Ze veegde het uit over haar kruis. Wat zou ik dat graag geproeft willen hebben. Ik ging ook verder met mezelf en voerde het tempo op. Ik had mijn ogen gesloten om van elk gevoel te genieten. Ondertussen hoorde ik Celiene naast me schuiven. Opeens hoorde ik getril, ik deed mn ogen open om te kijken wat het was. Celiene had de viberator gepakt en zei tegen me; sttt, doe je ogen dicht.
Ik deed ze dicht terwijl ik doorging. Opeens voelde ik de viberator op mijn klitje. Een ging een schok door me heen. Ik opende me ogen en zag Celiene de viberator op mijn clitje drukken. Ga verder spoorde ze me aan. Ik help je. Ik kreunde van genot. De trillingen deden mijn poesje tot het einde genieten. Al heel snel voelde ik mijn orgasme aankomen. Celiene trok opeens mijn vinger uit mijn grotje en zei, laat mij het doen, geniet!
Mijn vinger was kletsnat, ik voelde twee vingers(!) in mijn diepste meisjesdeel steken. Een kreun ontsnapte uit mijn mond. Oh God wat was dit lekker! Celiene vingerde me totaal gek en deed de viberator nog harder. Ik wist me geen raad, mijn hele kruis kneep samen en dacht dat ik gek werd. Ik kreunde en zuchtte het uit. Uit mijn poesje voelde ik mijn vocht druipen. Celiene boog zich naar me toe en fluisterde hitsig, kom maar meisje, kom maar. En meteen daarop verhoogde ze nog meer het tempo.. En toen voelde ik het komen. Ik gilde en moment daarna voelde ik mijn poesje zich als een spons uitknijpen. Lieve lezers, het valt niet te omschrijven hoe dat voelt. Celiene zei later tegen me dat ik smakte naar adem. Enfin, uit mijn poesje stroomde mijn meisjeszaad en langzaam raasde mijn orgasme uit.
Celiene keek me vol verbazing aan, wow Ashley, dit heb ik nog nooit gezien en ze wees naar mijn poesje, en bed. Ik keek en zag een grote plek op de dekens. Mijn poesje droop van mijn zaad. Dit.. Dit, stamelde ik.. Heb ik nog nooit gehad zei ik stomverbaasd. Hoe was het trouwens vroeg Celiene. Heerlijk, dankjewel en spontaan gaf ik haar een kus. Met een ruk keek ik haar aan. Sorry zei ik, dat had ik niet moeten doen. Celiene keek me aan, haar mond ging naar de mijne…

Ik voelde haar handen over mijn lichaam vegen. Ik vond het eigenlijk wel heel lekker. Ik maakte me los van haar. Celiene keek me vuurrood aan. Ik ben.. Lesbisch geloof ik… Zei ze stotterend. Ik ben bi denk ik…zei ik. Maar kom, ik wil je! En ik drukte mijn lippen op die van haar. Na een zoen & tong moment gleden onze vingers over onze lichamen. Ik trok haar bhtje naar beneden en haar harde ronde borstjes prikten strak naar voren. Celiene keek me opgewonden aan, streel me borstjes zei ze hitsig. Dit is Celiene. De echte Celiene. Ik zag en voelde haar zo opgewonden. Opeens drukte ze me naar achteren. Ze opende mijn benen en drukte direct haar mond op mijn plassertje. Wat doe je vroeg ik licht geschrokken. Ze negeerde me. Ik wilde haar wegduwen maar op dat moment Voelde ik dat ze haar tong in mijn gaatje drukte. Ik voelde haar tong door mijn kletsnatte gleufje gaan. Een rilling ging door me heen, Celiene beftte me ongenadig door…

Ik voelde me totaal loskomen van de wereld. De een na de andere rilling ging door me heen. Opeens stopte ze en draaide ze me op. Ga in doopggystyle zei ze opgewonden. Ik ging in doggystyle op mijn knieën en Celiene duwde me kontje omhoog. Opeens voelde ik haar tong over mijn anus gaan. Ik gaf een gilletje, oooh wat voelde dat enorm goed. celiene keek me lachend aan. Diep tongde ze mijn gaatje. Ik kronkelde over het bed. Als een meisje dit leest en ook lesbisch is zou ik je aanraden om het te doen. Het is echt ontzettend lekker!!

Celiene ging onder me liggen. Ik wist wat ze bedoelde. Ze wilde facesitting. Ik drukte mijn poesje op haar mondje. Meteen voelde ik haar tong in mijn plasser woelen. Ik voelde me echt in de zevende hemel. Celiene liet me snel naar mijn hoogtepunt komen. Terwijl ik kwam voelde ik Celiene aan mijn clitje zuigen, dat gaf mij een extra boost. Ik bleef maar komen, golven van genot deden mijn lichaam knijpen. Toen ik eindelijk uitgeraast was duwde Celiene me van haar gezichtje af.
Happend naar adem zag ik haar. Celiene wat is er, wat doe je raar! Haar mond zat onder het vocht van mij.

Ik… Ik kreeg geen lucht zei ze benauwd, je drukte je poesje wel een minuut op me neus en mond toen je klaarkwam! Oh my, heb ik dat echt gedaan vroeg ik verschrikt. (Ik wist het echt niet) sorry het spijt me Celien, ik heb het echt onbewust gedaan. Ik schoot naar haar hoofdje, Celiene het spijt me, ik kustte haar lang. Het is al goed zei ze, maar ik heb geloof ik een halve liter vocht van je opgeslikt geloof ik. Je bent echt enorm nat! Dankje zei ik, ik weet dat niet veel meisjes nat klaarkomen.

Ik kleed Celiene uit en duwde haar op haar rug. Ik gleed met mijn kletsnatte kruis over haar lichaam en kroop naar haar borstjes. Keihard stonden ze omhoog, ze had zulke enorm mooie borsten daar mag ieder meisje van dromen!
Ik zoog op haar tepeltjes, ik hoorde Celiene zachtjes kreunen..
Steeds lager ging ik tot ik bij haar heuveltje kwam. Ik tilde haar benen op en ging met mijn tong naar haar beeldschone aarsje…

Ik likte het zachte stukje, haar aarsje kneep voordurend in en uit, ondertussen kreunde Celiene het uit. Het was echt lekker, dat had ik net zelf meegemaakt.

Op dit moment van schrijven moet ik eventjes offline, ik schrijf vanavond (zondag 2 juni) nog een stukje. Bedankt! Ps; laat een reactie achter en zeg wat je er van vind!

wordt vervolgd!!

Geef een reactie!